servering/tåg/namn


Hej.
Var som sagt på utbildning igår på fotbollsstadion i fredriksstad, lärorik och superrolig dag. Tror att det kan bli en toppen-säsong med oss som personal, hoppas på att hitta ett till heltidsjobb nu till sommaren bara, wish me luck. Vi var ca 35pers på utbildningsdagen och 6st av oss skulle få  servera i logerna uppe på arenan. och JAG vart utvald av 35 oproffisionella/proffisionella människor. han sa att efter att ha sett oss servera på "träningen" så var det var något med oss sex som fick honom att känna att vi kunde ge kunderna/sponsorerna det där lilla extra. jag var nog mest spänd och stressad av allihopa som var där så jag vet inte riktigt vad han gick på men det känns sjukt bra iallafall, jag är stolt över mig själv faktiskt!.. och nu vill jag vara kvar här i sommar med så jag får ta del av allt som händer där. nästa vecka ska jag till fredriksstad och lämna ut cv till alla ställen jag ser. och hoppas på något napp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0