servitris är min grej tror jag.


Ikväll har jag jobbat på quality hotel, underbart rolig kväll & den märks att norska killar/männ gillar svenska flickor. (hehe) de vid mina bord var nog fullast av alla & pratgladast av alla. de känner mig innan och utan nu känns det som. men gud vilken rolig kväll! Servitris-yrket är mitt framtida jobb. åh! jonis sa att jag skulle passa som en såndär snygg tjej med kortkort & linne som åker runt på rollerblades. det är mitt mål! kanske ska lära mig att stå på ett par rullande skor först ;) haha. men bra idé jonis. nu har jag ett nytt mål! bli bästa servitrisen i världen! :)

p.s såg att det var någon liten sötis som slängt in en kommentar om att det fanns liknande byxdresser på gina tricot & bikbok. :) har även hittat en på h&m som jag är helt käär i. nästa inköp blir en jumpsuit. fan så hett!!!


Kommentarer
julia

de*** inte dem!

puss hjärtat

kul att du trivs

2011-03-26 @ 10:55:40
URL: http://juliairene.blogg.se/
mathilda

det var ju jaaag adelinn :D

2011-03-26 @ 16:32:25
URL: http://maaathildaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0