stavas U.N.D.E.R.B.A.R.T.

hejhejhallå. nä, fan vilken töntig inledning. haha, säger tja istället...låter coolare. så tja!
Är hemkommen till småland, vimmerby, landet igen. SÅ JÄVLA SKÖNT!

Igår tog jag tåget till göteborg, mötte upp aram & maks, fick en kram av gabbe & körde chattroulette med äckliga snubbar som blottade sig. hade några riktigt trevliga timmar med bäste grabbarna i en lägenhet i göteborgs centrum(där bratsen bor. hä hä) Tog mitt pick och pack och gick till centralen för att möta upp henke. Vi kör hem i hans snygga bil och hamnar till slut i världens finaste lägenhet där jag ska spendera natten. fan att jag inte tog kort.. men tänk er bara fräscht, vitt & modernt! waah, löve it! skulle kunna flytta in imorgon. kekade hemmagjord pizza och kollade snabba cash. sov. vaknade upp av solen, underbarT! jag spanade in utsikten, fan vad fint göteborg är alltså! mmmm. åt vi frulle & drog vidare till centralen, tackade henke så hjärtligt för vistelsen, mötte maks och hoppade på bussen hem. Hade en asbra resa hem med maksen, poser, bb & kaffeabstinens. YES! väl framme i vimmerby kekade vi pizza & tog en kaffe. kramades hejdå och jag mötte carro, vilken slump. men vad kul att se den lilla sötisen. även att vi inte känner varann så väl så finns det en del att snacka om. känns som att vi redan känner varann bara genom att ha snackat på fb, lite sjukt! sen kom tesa och sa hej. Och nu ikväll har jag kramat allie typ aslääänge, gått en promme, snackat som aldrig förr och ätit glass! den tjejen asså, bäst. Och nu sitter jag häär, har haft en händelserik dag och inväntar madde för en skype-date!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0