svensk mark.

jag är hemma på svensk mark & det känns underbart. längtar efter att få se vad denna sommaren har att erbjuda. Efter en vecka hemma har det hänt mer än vad det gjort på 4 månader i norge.

i helgen var jag & tesa hos hennes bror & hans familj på en utsökt middag, vinprovning, shottar och knekt-spel. sen när vi blivit lite runda om fötterna lade tom varsin öl i våra händer och körde iväg oss till stan. väl framme vid chaplin hade jag den roligaste och mest onyktra kvällen på länge. somnade gott runt tre & var mer än nöjd med kvällen. igår hade vi lite kubbspel i källängen, mysigt men kallt! och nu ligger jag här i solen och steker, ska göra en backup på datorn så jag kan få den fixad snart. nu ska jag gå till min resväska & välja kläder i en evighet. alltid samma problem!

ha de.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0