dear god.


Jag måste bara erkänna en sak för er läsare. Jag tycker att jag är tjock, har under det senaste året gått upp sjukt mycket i vikt säkert på grund av allt som hänt i mitt liv & allt jag tryckt i mig har satt sig på ett ställe, magen! jag trivs inte med min mage för fem öre. På fester för ett år sedan hade jag tagit på mig en tight klänning & varit stolt över min kropp, nu för tiden har jag bara loose-fit! waah. HATAR DET. känns som att det är en sån jäkla lång process att gå ner i vikt och få bort fett. men det är väl jag som är för lat. i vinter måste jag ha någon som är med mig & peppar till träning och äta nyttigt. JAG BEHÖVER VERKLIGEN NÅGON SOM PEPPAR MIG! klarar inte av det själv. hoppas jag hamnar i samma rum som en träningsnarkoman. huh. käre gode gud.



Kommentarer
MariA

Du är intee tjock i huvve taget (: Du och jag tränar i säälen !

2011-10-15 @ 10:49:09
Tess

tack ska du ha!! du är fin som du är skaru veta:)

2011-10-15 @ 11:20:15
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/
Josephine

vi ska kötta ihop sörru!! :D och festa för den delen med.. hahah men då kan vi ju iaf gå plus minus noll! :D

2011-10-15 @ 22:44:26
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com
Michelle

Du är inte tjock någonstans snygg-adelinn! But i'm feeling you though.. jag jobbar själv satan för att få en mer tränad kropp och "slim body". Såå, let's run this motha*****! Du kan, jag kan. Allt sitter i skallen på oss, så bestäm dig och börja NU! Vi kan powerwalka ihop någon kväll om du känner fört? :)

2011-10-16 @ 19:18:00
URL: http://michelleewegert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0