"En Dag"





Har haft den roligaste helgen på länge. Körde kalas här hemma i lördags & senare på kvällen tog jullan och jag pärlan och styrde mot Lisen, hultsfred och inflyttningsfest i deras underbart mysiga hus. ni skulle se det!!!! dansade sjöng och var allmänt peppade hela natten. Däckade i sängen runt halv fem, vaknade till när alla ville ha fyllekäk, drog till sibylla. Och styrde sedan hem igen under söndagen. Julla och jag tog en sväng till biografen och kollade in "En dag". jag hade högre förväntningar. den var superfin.. men får betyget 4/5! Nu ska jag gosa ner mig i soffan och se om det är något bra på tv. ciao.


Kommentarer
Mikan

Vad har du för läppstift? :) märke? As nice ju:)

2011-10-17 @ 19:53:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0