väldigt mycket inlevelse.

Hejhopp! nu är jag här igen. är mör i kroppen efter 3,5 timmars bilfärd hem ifrån bästa malin och örebro. Har haft en supermysig vistelse i lilla lindesdahl hemma hos familjen holmberg, fick superhärligt välkomnande. Idag har vi varit en sväng på stan, och jag har varit på intervju. gick över förväntan faktiskt. hade en bra känsla i magen när jag gick därifrån, nu är det bara att gå och vara nervös i två veckor innan jag får svar.. känns ju gött. Jag håller allt som går att hålla för att jag ska få jobbet i lindvallen nu. nio personer ska väljas ut av tjugosju inom det området jag sökte. ska nog be till gud innan jag somnar, för nu är jag så sjukt sugen på en säsong i sälen!! En grej till, ni ska få veta en liten hemlis... varje gång jag kör bil själv så sjunger jag alltid med i alla låtar och det blir väldigt väldigt ofta sån inlevelse att jag gråter. lever mig in i texterna och tänker att det är jag som varit med om det, och eftersom låtarna oftast handlar om kärlek så blir det lätt känsligt. lite töntigt, jag vet. men thats me. he he.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0