Fejka och le.

Finns flera tillfällen då jag knappt känner igen mig själv. Brukar alltid vara öppen och social, älskar att träffa och lära känna nya människor, och har inte svårt med att dela med mig av tankar. men nu har jag känt att jag ofta stänger inne mig själv. Något i mig säger att det inte är någon idé att prata och träffa människor som man inte ska eller vill lära känna på riktigt. Jag hatar kallprat, det är det värstja som finns. Om jag vet att jag och en person inte har någon speciell relation eller något att prata om säger jag hellre bara hej och går vidare istället för att låtsas bry mig, fejkle och kallprata.

Ni får anteckna.;) haha nä, ville bara skriva av mig. Nu ska jag sova, godnatt. Sussa sött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0