Mycket info i ett enda inlägg.

Fin lördag, snöstorm & förkylning. Sitter och kollar på klänningar till nyår som jag absolut inte kommer ha råd med. delar soffan med te, apelsiner & snorpapper. nyser stup i kvarten och nässprayet hjälper inte så värst.
Gör mig redo för en weekend hemma hos josephine i nora. äntligen. förkylningen kom ju väääldigt lägligt.. he he. ajah, mysigt med snö är det iallafall & ingen har ju dött av lite snor. Skidorna är framtagna och bara väntar på att få bli använda, hoppas att det blir inom kort. Saknar mina fina vänner i sälen. Men i januari ses vi kära ni, det är nämnligen så att 7-11januari har jag ett uppdrag som barnflicka för en ettårig liten tjeja. Ska bli så mysigt! får spendera 5dagar i lindvallen. Efter det får vi se vad som händer, har noll planer och jag har ingen aning om vad jag vill med mitt liv. Inte sugen på plugg än. Finns inget speciellt ställe jag vill åka eller flytta till alls. Inte ens sugen på värmen. hur sjukt låter inte detta? inte likt adelinn andersson.
 
Nehepp, nu powernap innan jöbb. ha det gött och ta hand om er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0