04:30

04:30 & jag ligger vaken i sängen. Vart nere och hämtat vatten och fått i mig lite kex. Har sovit oroligt hela natten, och nu kan jag inte sova alls. kan liksom inte varva ner, jobb jämt känns det som. Vill bara ta ett break och åka hem på visit. Vill ha sommarjobb & boende och hela den biten klar. Många tankar på samma gång. Livet här uppe är som en bubbla, man har ingen koll på någonting runt om. Jag gillar mina sambosar supermycket, och Josephine kan vara den allra bästa roomiesen. <3

Nu ska jag försöka sova.

 



Kommentarer
josephine

haha men gullet! den här natten du låg och knapra degestive?

love på dig!! <3

2012-02-09 @ 15:20:56
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0