Nu är du död för mig.

Dags för lite uppdatering kanske. Hur har ni det? Saknar er närvaro känner jag. Har iallafall haft en riktigt intensiv vecka bakom mig. Jobb varje dag & utgång hela 4 dagar. Josen och jag körde all in på dansgolvet. Har mått bra trots alla sena & sömnlösa nätter. Förstår inte att vi pallar, men vi är hårda som sten tydligen. Har vi klarat oss genom en av dem värsta veckorna på säsongen så klarar vi vad som helst. Hey, i heard you were a wild one, oh ooh! (nya favvolåten) jag älskar den

Kan även meddela att det blir en sommar i ystad. Jag älskart. Och nästa vecka kommer la familia hit. Åh

Och nu ska jag sova, har inte somnat innan tre dem senaste nätterna. Min säng är rätt skön!



Kommentarer
madde

Hej snygg tjej! åh ;) låter som att d har det bra! ;)

2012-02-28 @ 07:32:54
Anonym

Åh jag som hade hoppats på att du skulle komma tillbaka till Viken i sommar :/ Men du lär ju få det riktigt gött i Ystad. Skönt att höra att du verkar ha det bra och trivs! :D

2012-02-29 @ 13:40:59
URL: http://escalates.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0