Before i die...

Har en miljon grejer jag vill göra innan jag dör. Är just nu inne på en sån grej, säsongsjobb i fjällen. och snart inne på min andra, att iallafall försöka stå på en snowboard. Nästa mål är att besöka varmare breddgrader under en längre tid. Australien kanske kan vara aktuellt Madde?! Jag saknar ihjäl mig efter dig, bara så du vet. Åh.

P.s. En gång trodde jag att jag hade hittat the love of my life. Vi hade helt skilda personligheter och gick vid vissa tillfällen inte ihop över huvudtaget. Trots det skulle vi gifta oss utomlands, göra barn på ett flygplan & bygga hus på stranden. Vilken drömvärld vi levde i där ett tag. Sen kom mardrömmen. Men efter regn kommer solsken. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0