Lång sammanfattning.

Hallåja. Ett tag sedan nu, men har haft mycket i tankarna. Har varit studenter hit och dit, hunnit fylla 21, haft underbara vinkvällar, käkat middag med fina människor, festat järnet, dansat så jag svettats och njutit till tusen. Men har innerst inne känts ganska ledsamt med, att splittras ifrån alla igen. Har varit tårögd och gråtfärdig när jag kramat om alla hejdå. Jobbigt att lämna Astrid lindgrens värld, har ändå spenderat några somrar där. Men, till nuet - har anlänt till Ystad. Finare sommarstad får man leta efter alltså. Mamma och jag körde hit i söndags, hade ett boende men efter mycket om och men med det är jag numera inneboende hos Anneli. Jag är så rackarns lyckligt lottad som har så fina vänner omkring mig. Har sovit en natt här och jag är ganska nervös över hur sommaren kommer se ut. Måste hitta ett boende så fort som möjligt så man kan sprida ut sig och slippa känna att man tränger sig på hos någon annan. Men Anneli tar väl hand om mig och jag trivs superbra med den tösen. Hej världens längsta inlägg!! Haha. Idag har Jessica Josse och jag legat i solen med ett glas rosé och stekt som bara den, det syns och känns på kroppen nu. After sun är rätt gött! Anneli ligger här brevid och leker med ringsignalerna på telefonen, sådär som man gjorde på 90-talet när det inte fanns så mycket annat att göra på dåtidens tegelstenar. Imorgon är det premiär på jobbet och vi ska rocka stället! Puss och godnatt. här kommer lite bilder ifrån senaste veckorna.

Mamma, jag älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0