blödig tjej.

Nu har vi hunnit med premiärfest på alv också. VAD JAG GILLAR ALLA MÄNNISKOR HÄR. det är så fina personligheter överallt, jag känner mig mer än trygg och just nu känner jag bara att jag skulle vilja stanna hemma i sommar. samtidigt som det skulle båda mig gott att åka här ifrån...igen. för mycket minnen, bra som dåliga gör att jag ibland bryter ihop när.som.helst. jag vill inte ha det så och jag vet att bara jag kommer här ifrån och slipper vistas i samma stad som vissa så är det ur världen. Men för första gången är jag är rädd för att ta mig här ifrån, rädd för att flytta till en helt främmande stad, anta mig helt nya utmaningar och lära mig allt nytt. ett nytt liv helt enkelt. kul och spännande på ett sätt såklart. Men jag gråter jag bara tänker på att åka här ifrån. inte likt mig. Har haft en superbra dag, jobb 08-15 & efter det hookade carro & jag upp för lite kvalitetstid. länge sedan man såg henne. åh vad hon är fin! nä, nu blir jag lite blödig. have to go. ta hand om er så ska jag göra detsamma. PUSS!


Kommentarer
Josephine

Hellre ångra något du gjort än ångra att du inte gjorde något. Ystad blir GREAT!

2012-06-06 @ 23:25:57
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0