Love is in the air, love is everywere.

Har haft en bra dag på jobb. Mycket kärlek ifrån både peronal & besökande. gäster som lärde sig mitt namn och nämnde det flera gånger, kom tillbaka och ville ha mera saker med inbrända namn på, små pojkar som tyckte det var superkul att få stå och prata med mig. fick mycket beröm över mina värk med brännpennan, det är inte det lättaste kan jag säga och vet inte om det blev supersnyggt, men det kändes fint i hjärtat att höra det första arbetsdagen sådär. Var dessutom en man i 40årsåldern med lättare utveckligsstörning som "blev helt knäsvag" av att prata med en av personalen i parken och valde att dela de tankarna med just mig. okej, det låter inte jättehärligt att en 40plusare stod och sa att han blivit förälskad i en vän till mig. men det var en väldigt söt liten herre som under många år varit stammis i parken, kunde utantill hur många år varje person varit där och jobbat och han hade tydligen träffat denhär tjejen förut. Jag tyckte till och med lite synd om honom, att han inte hittat sin livspartner. Men han skrattade och verkade vara världens lyckligaste trotsallt, man ska ju leva fullt ut ända till slutet och man har all tid i världen på att finna "the one". Ja, det finns en sådan för alla människor. Jag tror på att allt händer för en anledning och om jag någon gång skulle känna "jag har hittat honom", då fixar ödet det med lite hjälp på traven ifrån mig. Jag har varit med om att ödet styrt mig och en annan människa, även om det känts helt och hållet rätt i stunden så har det inte alltid slutat lyckligt. ibland är det för bra för att vara sant, och då rasar allt snabbare än man hinner tänka. sad but true. oj, nu kom mitt djupa jag fram och som vanligt fattar säkert ingen vad det är jag sitter här och skriver. josephine, nu känner jag mig sådär konstig igen... typ sårbar. hjälp.

P.s Jag tackar herrn för de trevliga pratstunderna han gav mig i min ensamhet på jobbet idag. dessutom mår jag illa nu, ätit marrängsviss & inte tränat på två dagar... INTE BRA FÖR DIN KROPP ADELINN. INTE OK. OK?


Kommentarer
Josephine

Du är konstig hjärtat!

Konstig på ett bra sätt. I like you, a lot! :)

2012-05-13 @ 19:05:59
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0