annons.

Ligger och kollar bilar på blocket, hade faktiskt tänkt byta bort min älskade bil. det är såklart lite brister på den som med allt annat, rutorna där bak är näst intill kaputt, är enbart elhissar och det är nu dessa som gått sönder. går såklart laga men har inte orkat eller känt för att lägga pengar på det då det inte stör mig som oftast åker själv i bilen. Är dessutom som ni ser på bilden lite rost här och var. Men det är verkligen en bil att lita på, Har sommar och vinterkörts, startade hela min säsong i ett -40grader kallt sälen, lilla pärlan svek mig aldrig. helt fantastisk att ha under vintersäsong & en perfekt första bil! Kommer inte kunna få jättemycket för den, men hör av er om ni är intresserade eller vet någon bekant.


Kommentarer
Amanda

Hur mycket hade du tänkt att du ville ha för den? :)

2012-11-07 @ 14:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0