bor du i stan?

 
Utan att jag ska få detta till någon slags träningsblogg skriven av en amatör så vill jag bara länka en asbra sida för magövningar. Jag hamnade visst på gymmet idag också, gick med inställningen att träna mage & bröst. väl där får jag helt black out och vet inte hur jag ska börja eller gå till väga, fantasin flödade inte direkt. körde 15min pw/jogging (borde egentligen hålla ut och köra 30min, men seriöst...jag.pallar.inte.det) + sökte på google efter övningar som var bra. hittade denna sida. ganska bra ju?  Ja, det är väl det enda jag gjort idag, vart på gymmet 1 timma. OM jag känner för det ska jag ta en morgonpromenad imorgon, men det är ju så tråkigt att gå ut och gå på landet där det inte finns någonting, absolut ingenting att kolla på. Evve ifrågasatte mig när jag var och myste hemma hos familjen svensson igår.. "bor du i stan eller varför ser jag alltid dig gå ut och gå där?" ehm, jo här har ni ju svaret.. jag tycker att det är tråkigt att gå ut och gå själv på landet!!! så brukar passa på att ta med joggingdojjerna in till stan om jag är där på något ärende eller så. hihi. nu ska jag äta torsk och bli smart. tja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0