Mitt mål.

bild på caroline & våran jättegamla vovve Muffe.
 
I onsdags kväll var jag hemma hos familjen Svensson. Blev bjuden på köttkorv och rotmos, hade det trevligt & Carro fick en dejavu. mätta och belåtna trippade vi upp på carros rum och fullbordade packningen hon ska ha med sig på sin livs resa till Australien. Pratade om livet & hade det mysigt, Carro Evve och jag. Avslutade med ett mindre roligt program på tv, stalkers. gottade oss under tiden med rostat bröd, ägg(PROTEIN) och räkor. Även räkorna är ju faktiskt proteinrikade. Påtal om annat så tycker jag lite synd om den där per som måste banka i folk att proteinintaget måste vara högt för att man inte ska tappa muskelmassa, och tappar man det kan man heller inte få bort fett! En viktig grund som jag skamligt frågat till mig en miljon gånger. Haha. för jag fattade rätt va?
__________
 
I helgen ska jag sätta upp ett litet mål med träningen. göra ett schema för att jag ska äta så regelbundet som möjligt. Gå upp innan 11.30 varje dag. Inga undanflykter. Styrketräna 5 & löpa 6dagar i veckan. Löpningen är det jobbigaste OCH tråkigaste. någon pw lite när jag känner för det skadar inte. Allie är på't ganska ofta så det är skönt!:) Idag ska jag träffa Jonathan & ha lite kvalletid innan han drar till det underbara vinterlandet. Se "the vow" som jag velat se såå länge nu. Sen ska jag TRÄNA. Längtar nästan. Jobbigt att jag glömt bort vilken muskel som ska få arbeta idag. ha en bra dag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0