Onsdag.

okej, jag känner av ryggpasset igår & det känns riktigt riktigt bra, då vet jag att övningarna jag gjorde tog på rätt ställe. inte helt lätt det där. Allie & jag var även ute och gick 1h igårkväll. Idag blir det lår/rumpa-pass, är dock inte jättetaggad på det just nu. men det kommer väl. 20min pw/löp ska jag palla med!! koom igen. 15.20 är det besikning av lilla pärlan som jag hoppas får blankt papper detta år. sen ska jag hooka upp med carro för lite update från senaste året. känner att det kommer bli en fin dag om allt går som jag vill!


Kommentarer
josephine

Duktig du är adde! Kämpa på!! :)

Svar: Du skulle vart med! hade blivit much more fun! :*
Adelinn

2012-11-15 @ 01:38:00
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0