Dagisfröken.

Godkväll på er! Ännu en dag har gått och idag har jag JOBBAT 07.30-15.45! Hur gött som helst, jag bara gillar "dagislivet". älskar det. Fick även äran att arbeta med min gamla dagisfröken jag hade för 15år sedan. var kul att se hur en av mina favvofröknar var mot barnen, eftersom hon antagligen inte ändrat sin personlighet och sitt sätt att vara sedan då. Ikväll har jag och ally varit på friskis & svettis. Jag känner ärligt talat att jag kommit in i livsstilen nu med träning och nyttig(are) mat. känns så bra.

 



Kommentarer
Per Ekbjörn

Hur går träningen? ;)

Svar: Jotack monsterek, det går bra med den. sämre med kosten dock.. :/
Adelinn

2012-11-08 @ 15:26:19
URL: http://perekbjorn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0