Bränner pengar..

 
 
God eftermiddag. Som jag sa igår vart det en morgonpromme 30min innan jag drog mig in till sara för att åka till hultsfred och ta några längder i simhallen. trodde vi jah. Kom dit kl 11.00 & simhallen öppnade inte förrän 13.00 just idag. men skam den som ger sig, vi drog oss in till vimmerby och tog 1h på gymmet istället. Vad saru saru, hur det kändes? jo heeelt ok, tackar som frågar. Efter det passet tryckte jag i mig lite proteiner osånt. Var så exhalterad att jag nästan missade tandläkartiden. Fick beskedet att mina tandläkarbesök kommer gå på 4 000 spänn. det svider kan jag säga. ingen som vill sponsra? tandvård, sjukvård, bil och annat viktigt är det så jävla tråkigt att lägga pengar på. Och 1081kr till telia. livet leker!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0