en vecka hemma.

 
Nämen hörni, ska jag kanske ta och uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv medans bilderna laddar. Kom hem från Grekland sent den 17okt efter 10timmars resa genom rhodos-athen-belgrad-arlanda. skittrötta & frusna landande vi på arlanda flygplats, gjorde entré med flipflopps och mjukiskläder. Sov en natt hos bästa evelina, uppdaterade om allt & såg ett avsnitt av bonde söker fru, hann även med berg flyttar in hos dolph lundgren. vilken hunk. (oj vilken onödig fakta, men måste ju fylla ut inlägget ordentligt.) Började Torsdagen 18/10 med en intervju som jag hoppas gick bra. Är några veckor till tills jag får reda på om jag fick jobbet eller inte, känns som en evighet...och det har bara gått en vecka. ni kan ju iallafall be för mig eller något! Tog tåget hem till vimmerby där på kvällen och vart upphämtad av världens bästa mamma i linköping. hittade mina drömskor på skopunkten. Drog oss hemåt, packade upp och tvättade. sov. 19/10 - mammas och brors födelsedag, hoppade upp tidigare än bror min och tog tag i den fina klockan jag köpt åt honom, vi sjöng en trudelutt och han var sur för att vi väckt honom. haha, kul. Mamma fick också ta emot några gåvor, ära och sång. Kvällen spenderades på brygghuset, serverades god mat och härlig stämning. Måste tillägga att min resbuddy malin även fyllde år 19oktober. grattis till er. helgen gick, jag ställde mig bland annat på vågen, vilket var ett riktigt wake up call, löpte några rundor under helgen och kände riktig jävla motivation till träning. 22/10 - resulterade i att måndagen började med en pw, sen ett besök på gymmet(!!!) japp, ni hörde rätt. jag var på gymmet för första gången sedan..högstadiet? dessutom var det samma gym, på min gamla skola. Må tilläggas att det enbart var riktigt stora killar där, skönt att jag fick känna mig lite liten, även om vågen visade annat. Jag tränade & Per malde på med tips och peppning. grym kille. Kan inte va lätt att ha med en gnällspik som mig till gymmet. ha ha. men det var kul & jag har mersmak. 23/10 - 1h skogsträning/löp, stolen mot träd, upphopp, krabban-situps, bära stock träning m.m. askul & en sjukt bra start på dagen. och bara för att jag inte har så mycket annat som t.ex jobb&hobbys att sysselsätta mig med vart det även ett pulspass på friskis denna dag. duktig tjeja! 24/10 - behövde lite omväxling på natur under mina promenader så tog sovmorgon, var lat till kl.12.00. tog räcer´n till stan och uppdaterade johan på resebyrån om vårt lilla öäventyr, drog på mig gåskorna och tog en skön pw på 40min. besökte nathalie på klippcenter och gjorde största förändringen någonsin i mitt hår, färgade ljust! snyggt, men har inte vant mig än och jag vet inte om det är riktigt JAG. time will tell. skulle gått på aerobic, men kände att det var roligare att kolla på bonde hemma hos allie&jonas. 25/10 - så idag då, frost och kyla, mysigt! står mest framför spegeln och gör frisyrer med mitt nya hår, funderar och spekulerar. saknar therese malin jonathan madde josse maja jessica paula johan linn eleonor anneli julia maks fia och hundra miljoner fler. varför är alla så långt bort. Idag ska jag kolla på film, äta..morötter, springa en runda & ikväll är det teater på alv. som jag läängtar.
 
Jag kan nästan lova att det inte ska bli såhär igen, uppdatering för en veckas tid i ett och samma inlägg. 


Kommentarer
Josephine

Weeeeej bra jobbat Adde!! Kör hårt! :) fina bilder från grek också! Puss saknar dig!

2012-10-30 @ 01:48:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0