Mina sju synder.

..Och idag har jag inte vart den vassaste kniven i lådan kan ja erkänna. Alkoholen satte sprätt på magen ordentligt & jag har haft kramper hela dagen. inte riiiktigt så man vill ha det en mysig söndag. Men helgen har vart mer än bra. umgåtts med världens återigen bästa par, Alexandra & Jonas. Lärt känna många nya vimmerbypågar. dansat bugg i vardagsrummet. Lärt mig att cross & enduro är ungefär samma sak. Vart på pumpen. Druckit mer än jag borde. Kört automatbil. Vaknat kl 06.00 bakis och fräsch. vart i linköping. helgen har bjudit på mycket godheter och imorgon är det jag som kommer tillbaka till verkligheten, utan synder. träning står på schemat och jag taggar redan på en skön morgonpromme. godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0