pumpen

Hade en mysig afton hos Allie&Jonas m.m. kollade x-factor, vilket vi kom fram till är ett av de sämsta..när man inte är med i matchen liksom. Kom hem runt 03.00 och det resulterade i att jag sov bort hela dagen idag. ligger fortfarande i sängen medan mamma lagar middag! Ikväll kan det bli pumpen, men det får vi se. Allie ska övertalas först, sen kan vi börja dusskutera saken. Have to take a shower. 
 
p.s. för er som inte vet vad pumpen är så ligger det i södra vi, dansställe dit folk mellan 20 och 70 går. Men är nog roligast att gå dit om man är ifrån närtrakterna, så man känner igen lite folk! Jag har bara vart där en gång, och stannade då i ca 30min innan jag vart upphämtad av min dåvarande pojke. var mysigare att va med han tydligen. haha Om jag ska dit ikväll så blir det nog någon timma mer iaf. Ses där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0