Blödig tjej.

Just det, måste bara nämna att jag började gråta igår. På busstationen bland avgaser, massor med folk och ingen mat sprang det runt en smutsig liten valp, och vart han än kom var det folk som chasade bort den, lyfte foten och sparkade mot den. Hunden viftade på svansen ändå och sprang vidare. Blödig som jag är började jag gråta & hade det i tanken hela kvällen. Det finns jättemånga hemlösa hundar och katter här, även människor som går runt och inte har det så bra. Sett flera som har blodiga sår, blodfyllda vader och "kisspåsar" de går och bär runt på. Känns som att det inte än många son har råd med sjukvård här. Snäll som jag är la jag iallafall några cent i en burk till en dam på gatan. Jag skulle aldrig klara av att åka till Afrika och se människor leva på samma sätt. Fy!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0