Nu har den kommit..

dagen då vårt lilla äventyr börjar. En månad i Grekland är planerat, om vi inte får för oss något annat när vi väl är där. Möjligheterna är många. Känns skönt. Men måste erkänna att jag är flygrädd, den sidan kommer alltid fram i mig några dagar innan jag ska flyga. Just nu håller jag på att spricka. Tänk om vi får nödlanda? tänk om ett annat plan kör in i oss? Tänk om det är en självbombare på vårt flyg? Och tänk om allt bara slutar i katastrof.. Men OM något skulle hända så kommer vi inte känna av det själva, utan ännu värre.. Våra medmänniskor kommer må dåligt. Usch, sluta tänk nu Adelinn. Den här resan kommer bli hur bra som helst, inte minst spontan och händelserik.😉

Sitter nu på tåget mot arlanda och packningen som tog ca. en vecka är med mig, snart möter jag upp Malin och då blir allt bra. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0