Ungdomsdagar.

Denna helg har verkligen varit ett helt stort lyckorus. Träffade Emma i fredags & spenderade natten hos jullan. Kollade step up 3, gamla bilder från vår vecka i magaluf 2010 & sjuka videos ifrån ungdomsdagarna. Förstår först nu hur sjuka vi var, mitt härliga tjejgäng & jag. Men kul hade vi & jag tror med största sannolikhet att jag har haft de bästa människorna i världen omkring mig, speciellt under gymnasiet. Saknar allt och alla ibland. Undrar vad ni gör i era liv. vad ni ska bli. Drömmar. Visioner. Händelser. Besvikelser. Framgångar. Jag vet att ni lyckas om ni vill, om det var något vi var bra på på vår lilla friskola så var det peppning. Jag lärde mig så otroligt mycket, och den tiden gjorde i stort sätt MIG. så tack.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0