Farbror blå.

Hela tiden händer det grejer omkring mig!

Idag när jag stod utanför resebyrån och pratade i telefon kom det plötsligt två män som bråkade och var fly förbannade på varandra. De hade några bekanta runt om sig som inte kunde stoppa bråket, jag ville inte vara en nyfiken jobbig person så jag höll mig undan. Efter några minuter kom polisen och förhoppningsvis lyckades de lösa konflikten.

Nu; 00.15
Vaknade av att det bankades och pratades väldigt högt utanför fönstret. Lät som ett bråk & det var så nära att jag ringde polisen. smög ut på balkongen och möts av att en bil kör iväg, med en lukt av bränt och gasen i botten. Kollar bort emot parkeringsplatserna för att se vilken bil det är som fattas. Ser stora blöta fläckar på en av platserna. Man vet ju ungefär vilka bilar som brukar stå parkerade. Inser att det nog är grannens bil och hör av mig till henne för att se om hon är hemma. Grannen reagerar, vi springer ner, ser glassplitter på en av parkeringsplatserna & inser att hennes bil är borta. Vi ringer polisen som hade sin närmsta bil i Västervik, ca 40min bort.. Gäller att hitta bilen nu för att se vad som händer i vidare undersökning.

Nu ska jag försöka sova, utan att tänka på att det kunde ha varit min bil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0