#Måndag

Ungefär såhär känner jag idag.



Kommentarer
Johanna

Hej! Har bara några frågor! Du jobbade på resturang i Sälen va? Hur fick du jobb där? Och åkte du dit själv?:)

2013-08-19 @ 13:18:13
Adelinn

Hej Johanna!
Jag jobbade på Astrid Lindgrens värld och fick genom det jobb på skidorten Lindvallen. Men gå in på Skistar.se och sök till experium om du är intresserad av restaurangjobb. Du kan även söka på Gustav bar och grill i Lindvallen och skicka iväg ett mail dit. Finns även ett företag som heter Lindvallen restauranger.

Man hittar massor av nya kontakter och man bor dessutom i kollektiv, så var inte rädd för att åka dit själv! Det fixar sig alltid! På Skistar & Lindvallen restauranger vet jag också attde anordnar massa aktiviteter för de som jobbar, efter arbetstid!!!

Kom igen, säsongsjobb är det roligaste som finns!!:)

2013-08-19 @ 16:41:48
Johanna

Jaha okej! Jag sökte som liftvärdinna på skistar, men ska skicka in en ansökan på Gustav bar och grill nu :)
Åh vad bra, har inga kompisar som är lika skidintresserade tyvärr, men det är ju sjukt kul att träffa nytt folk!

Tack så jättemycket för tipsen!! :)

2013-08-19 @ 22:01:57
Adelinn

Det låter toppen! Jag har umgåtts med en del liftare, och dem har verkligen galna fester & är helt suveräna! Hoppas du får det!!!:) jag vet massa som är där utan att åka skidor. Det är ju det mestadels det handlar om, men Harrys har en stor del av säsongen med!!! ;))

Köööör!:)

2013-08-20 @ 01:04:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0