Morning sunshine.

Ligger i sängen och vrider och vänder på mig. Fortfarande ont i svanskotan sedan den enstaka timman med brädan i backen. Jag behöver något starkt, och det ska jag fixa ikväll, branschekväll på fjället & sindrebrudarna hoppas på en fullspäckad kväll. Men först är det jobb som gäller för min del. 10.30-17.00, ok tid. Även om jag mest av allt vill ligga i sängen och vila rumpan. imorgon är det alla hjärtans dag, jag är ledig & vi ska dra till Sälen för en kväll på is, icecarting it is! på fredag är det åter jobb & jag har även lyckats få en provjobbskväll på big horn steak house. Wishmeluck. Sen är det lördag, helvetesdag på jobbet med massor av otacksamma människor som skiter fullständigt i att plocka bort ens ett glas efter sig. Tack för den säger vi på Sindre. Sen är det söndag och jag jobbar förmiddagspass, drar hem till stugan och packar & åker till Sälen, Therese och brorsan. Så kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0