2012, maj - augusti.

 
 
Maj kör igång och jag käkar frulle på trappan hemma i småland. underbart!
 
 
 
 
Tillbringar några dagar på världens bästa sommarjobb, astrid lindgrens värld. tillbringade så mycket tid som möjligt med mina fina vänner. välkomnade jonathan in i mitt liv.
 
 
 
 
Juni, och min 21-årsdag firades hemma med släkt och familj, bland annat mina små kusiner, som inte är så himla små längre. Juni månad var i övrigt olles månad, stort grattis till honom & kusinen som tog studenten.
 
 
Några dagar efter detta packade jag in hela mitt liv i bagageluckan på bilen och mamma & jag styrde ner mot ystad. Förväntansfull och nervös över hur sommaren skulle se ut. allt började med kaos.. efter några timmars funderande och disskuterande över boende var jag ca. 2500spänn fattigare och utan boende. bra start på min sommar. var nere i en depression och vände där under några veckor. Som räddare i nöden fick jag bo hemma hos anneli några veckor, tackar innerligt för det.
 
 
Jag & Josen började på säsong nr.2. nytt jobb, nytt boende, ny miljö och nya arbetskamrater. lärde känna jessica och hade som på alla jobb både underbara och förjävliga dagar. grymma kollegor livade alltid upp stämmningen.
 
 
juli - Jag fick ett samtal ifrån en okänd kvinna som visst blev min sambo. världens bästa paula lät mig bo i hennes dotters rum. det var för stunden det bästa som kunde hända. min livskurva gick upp igen, men jag saknade alla där hemma.
 
 
Jessicas vänner kom på besök och vi åkte iväg en bit för att njuta av räkfrossan i ljudet av sara vargas fina stämma. Fick även besök av bästa therese. Lyxade till det med spa och hade det hur bra som helst.
 
Augusti - Min efterlängtade familj kom på besök och vi hade det fint trots det dåliga vädret. Sjukt värt med lite ledighet & mysigt med besök.
Ledin bjöd på världens bästa konsert & helsingborg levererade ett par grymma dagar.
 
 
Denna månad hann vi till och med med några utgångar i malmö. alkohol. dans & kaos med skåpskoder, handväskor, mobiler och bankkort. Hade även oturen med oss då bilen gick sönder dagen innan jos och jag ska köra hem. Men allt löste sig, våra två iphones kom till rätta, bankkorten var våra igen och bilen lagades. Vi styrde kosan mot småland.
 
 
Jag välkomnades med kräfskiva hemma på altanen mitt ute i de småländska skogarna.
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0