Årsskiftet.

Nyårsafton var hur bra som helst. Var med människor man verkligen kan vara sig själv med trots att man inte känner varandra utan och innan, jag gillar det till tusen. Glömde dock bort att jag hade kameran med mig och kommer därför inte bjuda på några bilder just nu ifrån denna afton. Men det kan komma senare, jag ska jobba på det. Hade inte hittat min dreamdress så gjorde om min guldiga paljettkjol till topp & hade till detta min svarta underbara långkjol. kändes helt okej, och mycket bekvämare än mitt superdupertighta paljettfodral jag hade dragit på mig ifrån början. alla var finklädda, vi åt trerätters som blev mycket lyckat. firade in det nya året med bubbel & började 2013 med lite ost kex och vinpimplande.
 
Tackar värdparet & alla er andra för en underbar kväll.
 
p.s. Jag trodde att jorden skulle gå under och mänskligheter utplånas år 2012. Men här sitter jag nu och året är 2013. tvåtusentretton, du är varmt välkommen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0