Everything is fine.

Har haft en riktigt stressigt sistahelg hemma i Småland. Jag dör vad virrig, panikslagen och stressad jag varit. till och med min bror märkte det. "Men lugna ner dig nu." Var hans kommentar. Känns ju bra.

Efter snabba händelser i livet hade jag inte längre någon bilkompis att åka till sälen med. så Fredagen bestod mest av packning , samtal och bussletande. Igår, alltså lördag gick över förväntan. Började med jobbiga människor som inte passar tiden, dyker upp med hela sin familj och försöker göra så jäkla dåliga bilaffärer = dåligt humör. Sen inser jag att jag har 48tusen väskor att släpa på mellan bussarna, som tur är bara ett byte. men kvällen slutade bra, hittade en biljett till Sälen, hade movietime med bra människor. Kommer sakna Allie mest av alla. Världens bästa mamma som skjutsar mig 04.00 till Linköping för att jag ska hinna i tid till buss & morgondagens jobb med lilla tjejen. Och nu sitter jag här, på väg till Sälen after all. Äntligen!

Allt löser sig verkligen alltid med fina människor omkring sig!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1525933/images/2013/pic_50e9fd459606ee4c06c5381e.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0