Går det? Kan du? Vill du?

glömde nämna att jag faktiskt körde mitt längsta pass någonsin några dagar efter jul. 1h och 45min men sjuka vikter. tur att jag inte blev sjuk där lagom till nyår. Kroppen var slutkörd efter det och fan så gutt. Efter att ha firat jul (alltså tryckt i mig flera kilo julmat och julgodis) så behövdes det. men en gång är ingen gång. Vad hände med mitt träningshumör? under datumen 20okt-1dec körde jag all in på gymmet och var näst intill varje dag och hälsade på vikterna eller gåbandet. December har jag räknat lite som en "vilomånad", även fast jag vet att man inte kan vila ifrån vardaglig träning. men seriöst, jag har inte ens gått en promenad. bortförklaringen till det är att det varit föööör halt. Och den närmsta månaden.. vad kommer jag göra då? Jo, det ska jag berätta för er, om någon vecka eller två. men personlighetsutveckling och en paus från facebook kommer ske. nu undrar säkert ni hur detta ska gå? mitt svar på det är, allt går om man vill. och nu är det ju inte säkert att jag VILL ta paus ifrån fb och instagram och allt såntdär. så vi får se hur det går.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0