should i stay or should i go.

Tredje och sista utekvällen i Sälen var sååå jävla lyckad. Vill redan tillbaka!

Men i söndags började jag på mitt nästa äventyr. Flyttlasset gick till trysil. jag fick mitt lilla rum, mysigt och så, men första natten var ganska så ovekväm, låg helt påklädd med en miljon filtar och ett trasigt element. inte så rockigt!

är nu inne på andra natten & ligger här med både varmt element, kudde och täcke. Känns helt okej.

Första intryck av trysil då, SVINKALLT & assköna sambosar. resten är oklart & vi får se hur det går min första jobbdag på torsdag. Imorgon är det så kallat supertisdag här på fjället = utgång. Och på onsdag ska soffan och jag ge oss ut & testa backarna! Frågan är ju då om åkningen är så jävla mycket bättre här än i Sälen?

jag återkommer.



Kommentarer
Josephine

OM åkningen är bättre?!?!?! Oh ja! Det är nu du kommer undra varför du har åkt i sälen för!

2013-01-15 @ 18:14:20
URL: http://josephinelofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0