släpp hästarna fria.

 
Helgens summering.
Fredagen 14juni, min födelsedag, albins avslutning och studenternas utspring. Hade tacomys med tjejerna här hemma hos mig, fortsatte kvällen med vinpimpling och lite festhumör. och kvällen slutade med dessa två mongon på sista bilden. min bror och hans studentvän! klockan 03.00 hade jag enbart min säng i tankarna, dessa herrar hade bara öl i huvudet och påbörjade ännu ett flak.
Lördag 15juni, tårta och mys hemma i borghult. på kvällen V.I.P invigning och ännu en afton då min arbetsplats gör mig sjukt stolt.
Söndag 16juni, första dagen på stadsmästargården & vi fixade det galant!
 
p.s. varför ska jag alltid lyckas le så pass att mina ögon knappt syns. mullvad. hatart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0