Cash is king.

Har som sagt börjat jobba & har redan hunnit med 40h på tre dagar. Gött att jag får ihop lite pengar nu innan hemfärd kan jag känna. Men har även hunnit spendera några kronor på Harrys med, Petter ison och fille intog scenen & svettades tillsammans med oss! Förövrigt har jag det fint på jobbet. Börjar 07.30 med pålastning av varor och vattendunkar, kör 4km med scooter, väl framme tänder vi igång gasolspisen och vedspisar. Kokar upp flera liter vatten, gör kaffe, tänder ljus och bär ut renfällar. Med varken el vatten eller toalett klarar vi oss alldeles utmärkt & mysstämmningen är alltid på topp i den lilla stugan.

P.S vill ge guld till eleonor & från och med imorgon jonathan som hjälper mig med boende.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0