Nightmare.

Och just det, jag har helt glömt bort att berätta några små små detaljer för er.

har lärt mig denna vecka efter att en kväll ha spenderat 6h som dörrvakt på ett uteställe bland enbart 40plusare att utelivsbranschen verkligen inte är något för mig. Män & gubbar som kramas, pussas, tafsar & tjafsar är min mardröm. Kvinnor, milfar och tanter som tror att dem äger stället, är sjukt otrevliga och bokstavligt skriker emot mig är min värsta mardröm. höll ärligt talat på att bryta ihop, springa rätt ut genom dörren och tjuta som en liten 3åring.

andra grejen är illa, men inte riktigt lika illa eftersom jag själv hade några cider i bagaget den kvällen. Men jag och mina vänner skulle ut och chilla lite en kväll. Kommer till första stället där det inte finns en enda kotte. Är nära på att ge upp kvällen och dra hem istället, men bestämmer oss för att kolla in de andra ställena. Möts förvånandsvärt av mer än 200 danska ungdomar som kör loss på dansgolvet. Vi glider in och njuter av en spontanutgång. Jägerbombs och öl slinker ner, vi dansar oss svettiga och drar till nästa ställe, alltså där jag jobbade en kväll. Likadant denna kvällen. Enbart 40+, kommer inte fram någonstans, får trycka oss igenom ölmagar och push-up bh;ar. står folk längs kanterna och hånglar upp varandra värre än nykära ungdomar. vi blir näst intill nedslagna av några mongon som tror dem är på en dansbana, när dansgolvet här är ca 4x4m, knökat! Dem dansar bugg mitt bland oss. Får några knockar i sidan & vi tre under 25års åldern bryter oss loss och ger igen!!

Värre än lågstadiedisco. Ne, vi var inte bittra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0