Sälen - Trysil

Oj, har hänt en hel del sedan sist. Mamma var inte glad över min dåliga update, så jag får väl försöka uppdatera er så gott jag kan. Jag har hunnit med en weekend i Sälen, träffat therese & brorsan och sovit på soffan hos nyfunna vänner. Varit på lyckad förfest, följt av höjdpunkten.. Wait for it.. HARRYS! Överraskningar, kramar & återseenden. följt av matefterfest och dagen efter, häng i backen. Och som pricken över i;et hamnade jag i en fet soffa med största colaglaset. Så värt! Och där var min vistelse i Lindvallen.

Här i trysil är det inte lika rockigt. Diskussioner, dåliga stämningar och uppsägning har min sista tid på jobbet bestått av. Hemma i stuen är det dock hur bra som helst, världens bästa sambosar, verkligen! vi har kommit varandra nära och numera känns boendet värre än en ungkarlslya. Hur jag menar då får ni lista ut själva. Men som tur är skäms vi inte över att bjuda hem folk. Imorgon åker stockholmsbruttan hem, och på söndag kör jag min sista utgång i trysil, taggar dit!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0