Guldbyxor.




Det är väldigt väldigt synd att ni inte kan få möjlighet att se den lilla snutten jag filmade på kvällens avslutningsfyrverkeri  i mattisborgen. Jag blev helt sentimental, fällde tårar inombords och kommer verkligen sakna detta! Mitt gäng på stadsmästargården. Åh! ni är mina klippor. Och till råga på allt åker min bästaste Therese iväg om en vecka. Hur ska jag klara mig?!? 

Får ta och se fram emot josens och min weekend vi hoppas blir av framåt jul. Och en liten visit i Sälen ska jag nog hinna med också!!:) vill utomlands däremellan med. Men om allt detta ska funka behöver jag nog köpa mig ett par riktigt bra guldbyxor, haha! Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0