Svanken fick ta ordentligt med stryk.

You know what? Har två veckors ytterligare jobb på dagis & jag är igång med träningen igen. Det enda jag behöver jobba på är mina kökskunskaper & sötsuget. Det sistnämnda är verkligen boven i mitt liv. Choklad, glass, paj, godis och vitt bröd är verkligen det näsa som finns. (Vattnar i munnen bara av att skriva det.) Men bort med det alla dagar, utom en helgdag.:) 

Idag gjorde jag fetaostbiffar, broccoli och sallad till middag. Faktiskt sååå himla gott. Kroppen är helt slut efter dagens 40min supersnabb pw, 50squats & 40min intervall flex på Friskis och Svettis. Svanken pallade inte  hela passet så fick avbryta med 20min kvar. Men jag är nöjd med dagens insats. Imorgon är det jobb dom gäller. Upp med tuppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0