This feeling

Dagen bjöd på jobb 6-12 & häng med bästa jullan resten av dagen. Hon agerade shoppingstöd & klädhängare. En mycket bra sådan!! men trots 40% på hela sortimentet på bikbok ville inte en enda topp av 1000 möjliga passa på min kropp idag!! Jag är så jävla sur. Men känner någonstans att det nog var lika bra, för mer pengar behöver jag inte göra av med. Haha! Efter Telefonsamtal hit och dit och dagens meeting saknar jag mina bästaste vänner mer än någonsin. även om vi inte är bästaste vänner längre så kommer det alltid gå att plocka fram den känslan, för även om det går år och dagar så vet man vilka vänner man bör hålla hårt i!

Nu ska jag sova, sovmorgonen imorgon ser jag fram emot! Mmmmmmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0