You wanna play a game?

Paradise hotel
Vad är det som får mitt adrenalin att koka som aldrig förr när jag ser falska, underbara & heeeelt sjuka dokusåpor?!?

En gång sökte jag till BB, blev helt pirrig och supertaggad när dem ringde mig dendär kvällen hemma hos min bästaste vän. Började tänka "men vad kan jag sticka ut med, varför ska dem välja just mig och vad är det i min personlighet som kommer att vinna svenska folkets hjärtan?" 

Någon vecka senare; drar till Göteborg på casting, asnervös och lite tveksam. Men hade redan känslan i kroppen att "nä, vadfan gör jag här?" Sitter framför en kamera och babblar om saker som ingen bryr sig ett skit om och sånt som jag egentligen inte själv fattar varför jag sitter och tjötar om. Men innerst inne vet jag att det är sådana personer som kommer med i sådana program. Jag var en sjukt överdriven och självisk version av mig själv, jag gillade den inte riktigt. går man inte in med inställningen att "jag ska vinna" till 100%, då kommer man inte långt. Sagt och gjort!

Men då återigen är det något med dessa underbara lekar och experiment med människor som fascinerar mig. Och utan tvekan att jag skulle anta mig utmaningen, om jag fick chansen att koppla bort min sjukt ärliga sida, stänga av all känslomässig touch och våga spela ett så sjukt fult spel med personerna i min omgivning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0