Oktober.

Två veckor av ups and downs, jobb & dunderförkylning. Känner mig fetast i världen efter att ha hävt i mig godis, tårta och mackor utan någon som helst träning, Mamma & Olle har hunnit fylla 50 respektive 20år! Stort grattis till dem. Två år sedan jag fyllde 20, tiden går så sjukt fort, i sommar fyller jag 23 och bor fortfarande hemma utan några som helst planer på framtiden. Detta är frustrerande, skönt och jobbigt!

Nu vill jag bara att min hemska förkylning ska försvinna så jag kan börja träna, slänga godsakerna & sluta ligga i sängen hela dagarna!!!! Nästa helg ska jag träffa mitt fina gamla gymnasiegäng, sen kommer Michela och Elin hem, det betyder utgång på bonn-pumpen! Blir en bra vecka! 


Kommentarer
Michaela

Jaaaaa, då ska vi dansa som aldrig förr!!

2013-10-20 @ 20:09:50
URL: http://colourslide.blogg.se
LIAN

Känner exakt som dig!! Va fasen ska man göra? När ska man hitta ett fast jobb man trivs med, så man kan flytta hemifrån? Göh :P puss påre!!

2013-10-30 @ 19:23:29
URL: http://natalyw.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0