Som en liten morot.

Hej!
Efter fyra motvillig men behövlig vila är jag nu redo för att svettas igen. Men kände på dagens pass att det är
Något i kroppen som fortfarande säger ifrån. Fick yrsel och frossa, dessutom svettades jag mycket mer än vanligt. Vi får se hur det går imorgon. Efter en stadig frulle & jobbansökningar kan det väl inte bli annat än bra!

Nya träningskläder, vinterjacka, boots & gummistövlar är högst på listan. Kanske ska sätta upp lite mål, och när jag nått ett får jag belöna mig själv. Men vad för mål...hmm. Lite hjälp tack?!


Kommentarer
Josephine

Ja, små delmål är ju asbra! Typ "ska klara så många antal armhävningar på tå, springa så långt på x antal minuter. Kämpa på darling!! :)

Svar: Du med gumman! puss
Adelinn

2013-10-12 @ 19:18:53
URL: http://alltavenlofborg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0