Australia, sunrise.

 
Jag har så många ställen jag vill åka till, världen överraskar verkligen med vackra platser och fina stränder, god mat, bra service och underbara solnedgångar. Men min absoluta drömresa just nu är till en fin vän som är bosatt med sin käraste sedan några år tillbaka i Australiens Monkey Mia Dolphin Resort. Tidiga mornar med strandpromenader & delfinmatning, dagar på stranden med sand mellan tårna, härliga kvällar på med gitarr och sång. Och framför allt, många fina stunder med min vän och ett glas vin. Miss my friend.


Kommentarer
Madde

Kära hjärtat! Kom ner hit i november o sen häng på Carro till Nya Zeeland över jul o nyår för jobb o resande! :) saknar dig också! Vart hittade di bilden? :) puss puss <3

Svar: hade varit en dröm, och är för mig just nu en dröm..låångt borta. söker skola nu.
Bilden hittade jag på google, duvet.. han google är en god vän till mig ;)
Adelinn

2013-09-23 @ 17:24:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0