Bring it on.

Hösten närmar sig & jag trodde jag skulle flytta, börja jobba på sportbar och leva livet i linköping. så blev det inte. Nu sitter jag i min säng 5km utanför vimmerby. återigen. Höstångesten skulle visst få hälsa på mig två gånger iår, vad trevligt. Allt börjar om, tillbaka på ruta ett. förra hösten jobbade jag på dagis, båtluffade i grekland med fina malin, åkte till trysil  & avslutade vintern med sälen. Året innan det gjorde jag min debut i lindvallen med världens bästa josse, och hösten innan det levde jag i någon slags kärleksbubbla, hjärtat bultade hårdare än någonsin. vad denna höst har att erbjuda blir spännande att se.
 
bring it on, please.
 


Kommentarer
Anonym

Vilken kärleksbubbla?

2013-09-11 @ 17:30:06
Anonym

vilken kärleksbubbla?

2013-09-11 @ 17:30:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0