Lagom till löning.

Igår var det bröst/axlarnas tur att jobba, sökte på mitt bästa hjälpmedel Google efter bra övningar med vikter och stång & känner faktiskt att passet gick riktigt bra. Idag morse var det knappt att jag kunde hålla fönen över huvudet. Haha!

Och just det, kanske ska berätta lite om min incident igår med, bara för att få lite action här på bloggen.;) jag och Antonia var ute och gick...tills det började regna. Sprang tillbaka och satte oss på fiket. När vi sen skulle gå hemåt upptäcker jag att min nyckel är borta. Har ju då
Självklart tappat den på rundan, på elljusspåret som endast är uppbyggd på bark. Min nyckel är bara en nyckel och alltså näst intill omöjlig att hitta på spåret. Men vi går tillbaka, letar en stund utan framgång. Letar och letar..

Ringer pappa som får bogsera min bil ner till verkstaden.(då min reservnyckel inte är kodad och iochmed det inte går att starta bilen med den. 500:- för att koda om den och både jag & venton är fit for fight igen. Sköna pengar sådär precis när lönen trillat in på kontot.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0