Life it's about taking chances.

Okej, till alla er som inte fattar varför jag jobbade mindre än en vecka på mitt "nya jobb". Jag är egentligen inte en person som bara ger upp, men just i denna situationen kände jag direkt att "här ska inte jag vara". Hade känslan redan innan jag tackade ja, men gav det  iallafall en chans. Kände direkt att det inte var någon vidare sammanhållning i teamet & det enda som gjorde mig glad var gästerna. Så ska det inte vara på en arbetsplats, och allra minst en krog där man hamnar i alla möjliga situationer och konflikter med missnöjda eller fulla gäster. 

Utgår återigen ifrån mitt lilla citat; If there is a will, there is a way. Det är mycket man inte vill här i världen, men har man ett val avstår jag helst ifrån att göra något jag inte mår bra av. 

Ångrar inte en sekund att jag sa ifrån och flyttade hem igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0