discobrÿdarna










bilder ifrån sumseven

slänger in några bilder ifrån gårdagens impulstripp (för min del) till palladium. haha! hade åkt hem till vimmerby på dagen, kunde tydligen inte hålla mig borta från västervik en enda sekund så drog mig tillbaka och körde några moves på dansgolvet. fick höra av två söta små boys som kom fram och sa att tesa och jag var dem som var mest disco på hela dansgolvet! haha, sweet. avslutningen på kvällen var den bästa och hade en superbra kväll över huvud taget igår med TesaPaulinaLinneaCicci. hängde även en hel del med allie emmu. tummen upp!
belive it or not, but i'm gonna miss you. 


Kommentarer
Michelle

Impulsfester = the greatest partiiiieeeesss ;)

2010-04-04 @ 00:19:35
URL: http://michelleewegert.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0